Thursday, May 11, 2017

Kereta Sewa Sungai Petani Kedah Dengan Harga Murah


Kereta Sewa Sungai Petani ialah halaman web untuk mempromosikan perkhidmatan kereta sewa di Sungai Petani, Kedah. Kami merupakan wakil Syarikat kereta sewa di Sungai Petani, Kedah.

Kami menyediakan Perkhidmatan Kereta Sewa untuk pelanggan sama ada individu atau korporat, tempatan mahupun antarabangsa di seluruh daerah di Kedah. Kereta sewa kami boleh disewakan secara harian, mingguan mahupun bulanan.


Kereta Sewa Murah di Sungai Petani Kedah Serendah RM70 Sehari? Anda tengah mencari kereta sewa yang murah tetapi selesa dan tip top? Susah nak dapat kereta sewa dengan harga yang boleh kawtim?

Teringin nak ronda-ronda Sungai Petani tetapi tiada kereta yang sesuai? Nak muat keluarga (Abang-abang, adik,kakak, makcik, pakcik, datuk, nenek, sepupu, sepapat bawa jalan-jalan di Sungai Petani Kedah?

Anda mahukan keunggulan dan juga ingin membawa muatan yang banyak atau orang yang ramai dan juga sanggup mengeluarkan budget yang lebih sedikit? Kami ada Menawarkan juga kereta-kereta unggul seperti Toyota Estima, Toyota Alphard dan juga Toyota Vellfire




Jom sewa kereta dengan kami kerana syarikat kami adalah Syarikat Kereta Sewa Terbesar di Kedah dan mempunyai 185 buah kereta pelbagai jenis yang kami tawarkan untuk anda semua

 Kereta Sewa Kedah
0174008804 / 0174008804
www.keretasewaalorsetar.com
Lokasi Berhadapan Hospital Sultanah Bahiya


11 comments: