Friday, March 1, 2019

Van Sewa 15 Seat - Nissan Urvan Alor Setar



Apabila datangnya musim cuti sekolah mesti ramai yang ingin pergi bercuti dengan sanak saudar, ramai juga yang rancang buat hari keluarga di tempat percutian yang best tapi masalahnya tak cukup kenderaan untuk nak angkut semua orang.

Kami ada sediakan van 10, 12 dan 15 tempat duduk untuk disewakan bagi menyelesaikan masalah anda yang ingin pergi travel beramai-ramai ke mana sahaja dengan lebih selesa dan meriah sebab dapat bersama dalam sebuah van yang luas.


Van toyota hiace tu boleh muat 10 orang hingga 11 orang, Nisaan urvan yang baru tu boleh muat 15 orang hingga 16 orang dengan selesa kerana kami sudah tukar seat baru di thailand demi kepuasan pelanggan kami semua.


Lantai van ini sangat kemas dan senang untuk di sapu kalau ada pasir dan senang untuk lap kalau ada air yang tumpah, sangat praktikal dan nampak luas disebabkan lantainya warna cerah macam warna kayu.


Van ini kami pasang tempat letak air dan tempat letak barang kecil seperti kunci phone dan sebagainya, barang kecil biasanya sangat mudah tercicir dan senang hilang. ini kami dah sediakan tempat untuk penyewa letak barang.


Nissan urvan ni memang panjang dan luas seperti mini bas, bumbung dia pon tinggi agar senang orang nak masuk berjalan dalam van ni tanpa perlu tundukkan kepa ke bawah sampai tergeliat urat tengkok..

Telefon / WhatsApp : 017 – 4008804 | Link WhatsApp

1 comment: