Saturday, June 3, 2017

Sewa Kereta Myvi di Alor Setar Kedah

Ada yang nak Sewa Kereta Myvi di Alor Setar Kedah ke? Kami dari Syarikat Kereta Sewa Alor Setar @ Ridho Travel & Tours ada sediakan pelbagai jenis kereta termasuk kereta myvi untuk disewakan pada semua pelanggan yang memerlukan kereta di Alor Setar.


Kereta sewa myvi sejak dua menjak sedang menjadi kaedah yang paling digemari ramai sekiranya anda ingin ke mana-mana. Dibandingkan dengan menggunakan pengangkutan awam seperti bas, teksi, ETS, keretapi dan lain-lain lagi, guna kereta sewa menjadikan kebebasan untuk anda pergi ke mana-mana sahaja. Tambahan pula, harga kereta sewa di alor setar kedah amat berpatutan.


Masih mencari kereta sewa di airport alor setar ? Kami menyediakan penghantaran kereta sewa ke airport alor setar, stesen bas shahab perdana, ktm alor setar, hotel sekitar alor setar, TH hotel alor setar, hotel grand alora dan ke semua lokasi di alor setar kedah

Di manakah saya hendak sewa kereta myvi di alor setar kedah yang mudah dan berpatutan? Jangan lihat jauh-jauh lagi! Silalah ke RIDHO TRAVEL & TOURS! Syarikat Ridho Travel & Tours menawarkan kereta-kereta yang anda boleh sewa dengan kadar sewa berpatutan

Jom Sewa Kereta Myvi di Alor Setar Kedah! 


Jadi, apa yang anda tunggu lagi? Segeralah ke Ridho Travel & Toursl untuk dapatkan kereta sewa anda! Ayuh, jangan berlengah-lengah lagi! Jom! Hubungi Ridho Travel & Tours di talian: 017-4008804 atau layari laman web :





0 comments:

Post a Comment